تأکید سرپرست جدید معاونت اجرایی «سمت» بر جایگاه سرمایه انسانی در پیشبرد مأموریت‌های این سازمان

۰۲ تیر ۱۴۰۵ | ۱۰:۵۵ کد : ۹۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۵
جواد ایرجی، سرپرست معاونت اجرایی «سمت»، سرمایه انسانی را مهم‌ترین پشتوانه این سازمان دانست و بر ضرورت توجه به ارتقای همکاران در مسیر تحقق اهداف و اعتلای سازمان تأکید کرد.
تأکید سرپرست جدید معاونت اجرایی «سمت» بر جایگاه سرمایه انسانی در پیشبرد مأموریت‌های این سازمان

به گزارش روابط عمومی «سمت»، آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجرایی این سازمان برگزار شد و در این نشست، جواد ایرجی با اشاره به سابقه بیش از دو دهه حضور خود در «سمت»، از اعتماد ریاست سازمان قدردانی کرد و گفت آنچه در حوزه فعالیت حرفه‌ای و اداری اندوخته، حاصل حضور و تجربه در این مجموعه بوده است.

وی با اشاره به جایگاه سازمان «سمت» در عرصه ملی و بین‌المللی، این موقعیت را مرهون تلاش و نقش‌آفرینی سرمایه‌های انسانی این سازمان دانست و تأکید کرد همه همکاران، در سطوح و رده‌های مختلف، در شکل‌گیری اعتبار و برند سازمان سهیم بوده‌اند.

سرپرست جدید معاونت اجرایی «سمت» همچنین با بیان اینکه مسیر اعتلای «سمت» از توجه به سرمایه انسانی جدا نیست، اظهار کرد هرگونه برنامه‌ریزی برای پیشرفت و ارتقای سازمان، مستلزم نگاه جدی به توانمندسازی و ارتقای نیروی انسانی است.

ایرجی در ادامه با تأکید بر ضرورت همدلی، همراهی و همفکری در مسیر پیش‌رو، ابراز امیدواری کرد که با همکاری مجموعه سازمان و با رعایت ملاحظات و الزامات، بتوان گام‌های مؤثری در جهت پیشبرد امور برداشت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، از خدمات و تلاش‌های مسئول پیشین این جایگاه قدردانی کرد و با اشاره به ویژگی‌هایی همچون مسئولیت‌پذیری، روحیه کار تیمی و دلسوزی، از اقدامات وی به نیکی یاد کرد.


نظر شما :