هفته فرهنگی کتاب «سمت» در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد

۱۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۵ کد : ۸۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۶۷۳
معاون پژوهشی سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) با هدف گسترش عدالت آموزشی و به دنبال تجربه موفق برگزاری هفته فرهنگی کتاب در دانشگاه کردستان، به منظور هماهنگی جهت برپایی هر چه بهتر رویداد فرهنگی هفته کتاب «سمت» در دانشگاه مازندران، طی بازدیدی از این دانشگاه با معاون پژوهشی دانشگاه مازندران دیدار و گفتگو کرد.
هفته فرهنگی کتاب «سمت» در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی «سمت»، به منظور هماهنگی هر چه بهتر رویداد فرهنگی هفته کتاب «سمت» در دانشگاه مازندران، معاونان پژوهشی «سمت» و دانشگاه مازندران با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر جمال قاسمی معاون پژوهشی دانشگاه مازندران ضمن استقبال از پیشنهاد «سمت» مبنی بر برگزاری دومین دوره هفته فرهنگی کتاب «سمت» در دانشگاه مازنداران گفت: «دانشگاه با تمام ظرفیت خود در برگزاری هر چه بهتر این رویداد با «سمت» همکاری خواهد کرد.» وی ضمن معرفی اجمالی دانشگاه، به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه مازندران اشاره کرد.
دکتر سعیدی، معاون پژوهشی سازمان مطالعه و تدوین (سمت) ضمن معرفی اجمالی سازمان، به اهداف سازمان در برگزاری رویداد فرهنگی اشاره کرد و گفت: «در راستای بهره‌مندی از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌های دیگر استان‌ها و گسترش شبکه نخبگانی و نیز معرفی «سمت» و ظرفیت‌های همکاری مشترک، این رویداد برنامه‌ریزی شده است.» وی همچنین افزود: «در این رویداد فرهنگی، برنامه‌هایی چون امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک «سمت»، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اعضای هیئت علمی و گفتگوی چهره‌به‌چهره با مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیش‌بینی شده است.»
در این دیدار آقایان دکتر محسنی، مدیر امور پژوهشی، دکتر رادمرد عضو هیئت علمی و خانم آزموده رئیس مرکز نشر آثار علمی دانشگاه مازندران و آقایان محمدی، رئیس اداره همکاری‌های علمی، صالحی از حوزه ریاست «سمت»، زیاری مدیر بازاریابی و فروش و جهانی کارشناس همکاری‌های علمی نیز حضور داشتند.
در ادامه این دیدار، هیئت اعزامی «سمت» از کتابخانه، موزه مفاخر و نیز دانشکده‌های علوم انسانی و هنر و معماری بازدید کردند.
گفتنی است این مراسم در آبان ماه سالجاری همزمان با روز مازندران، در محل پردیس آن دانشگاه واقع در شهر بابلسر، برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: سازمان سمت دانشگاه مازندران هفته فرهنگی کتاب سمت


( ۱۲۹ )

نظر شما :