رئیس «سمت» با معاون اول مفتی اعظم روسیه دیدار کرد

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۱ کد : ۵۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۲۷
دکتر داود مهدوی‌زادگان رئیس «سازمان مطالعه و تدوین» با دکتر دمیر محی‌الدین اف، معاون اول مفتی اعظم روسیه که ریاست دانشگاه اسلامی مسکو و انتشارات مدینه را عهده‌دار است دیدار کرد.
رئیس «سمت» با معاون اول مفتی اعظم روسیه دیدار کرد

به گزارش روابط‌عمومی «سمت» دکتر داود مهدوی‌زادگان رئیس «سازمان مطالعه و تدوین» در روز دوم سفر خود به کشور روسیه، ضمن بازدید از مسجد جامع مسکو با دکتر دمیر محی‌الدین‌اف، معاون اول مفتی اعظم روسیه که ریاست دانشگاه اسلامی مسکو و انتشارات مدینه را عهده‌دار است، دیدار کرد. 
رئیس «سمت» در این دیدار، ضمن معرفی «سازمان مطالعه و تدوین» و تشریح فعالیت‌های آن با فعالیت‌ها و آثار دانشگاه اسلامی مسکو و انتشارات «مدینه» که یکی از دو انتشارات معتبر مسلمانان در کشور روسیه است آشنا شد و درخصوص نیازسنجی و نحوه تأمین نیاز دانشگاه اسلامی مسکو با آثار علمی و دانشگاهی در حوزه مطالعات اسلامی و سایر زمینه‌های همکاری مشترک به بحث و تبادل نظر پرداخت. همچنین مقرر شد در راستای همکاری مستمر و مؤثر «سمت» با دانشگاه اسلامی مسکو، تفاهم‌نامه همکاری مشترک به امضای طرفین برسد. 

در پایان این دیدار آقای محی‌الدین‌اف که دارای مدرک فوق دکتری الهیات از دانشگاه دولتی سنت‌پترزبورگ است، آخرین اثر تألیفی خود با عنوان «تاریخ مسلمانان روسیه» به رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) اهدا کرد.

کلید واژه ها: دکتر مهدوی زادگان بازدید از روسیه


نظر شما :