با ارائه‌ی تخفیف‌های متنوع انجام می‌شود؛

حضور فعال سازمان «سمت» در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۳ کد : ۳۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۶۵
سازمان «سمت» در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافت.
حضور فعال سازمان «سمت» در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در محل مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود و میزبان ناشران و خیل کثیری از جویندگان علم است.

سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) همانند سال‌های گذشته تلاش خود را بر آن داشته که با حداکثر آثار توان آثار خود را به جامعه علمی کشور عرضه کند. 

در همین راستا «سمت» با ارسال نامه‌ای به‌تمامی مراکز آموزش عالی اعمّ از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور ضمن اعلام امکان عرضه آثار با تخفیف مناسب به آنها اطلاعاتی در رابطه با چگونگی دریافت تسهیلات فوق به این مراکز ارائه کرده است.

همچنین عموم علاقه‌مندان به تهیه آثار «سمت» نیز می‌توانند از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به نمایشگاه مجازی کتاب «سمت» از تخفیف ۲۰ درصدی در تهیه آثار بهره‌مند شوند.

در صورت خرید حضوری از غرفه سازمان «سمت» در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۱۵ درصد تخفیف برای اساتید و دانشجویان و ۱۰ درصد تخفیف برای عموم لحاظ خواهد شد.

غرفه «سمت» در مصلای بزرگ تهران سالن ۲ دانشگاهی، راهرو D غرفه شماره ۹۰ واقع شده است.

«سمت» امیدوار است علی‌رغم برخی محدودیت‌ها با تلاش کارکنان و مدیران خود در تأمین منابع درسی علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها به بهترین شکل عمل کند. 

تصاویر زیر نمایانگر گوشه‌ای از تلاش‌های این عزیزان است:

کلید واژه ها: سمت تخفیف تخفیف ۲۰ درصدی سی و سومین نمایشگاه نمایشگاه بین المللی سازمان سمت سازمان مطالعه و تدوین نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه کتاب


( ۱ )

نظر شما :