حضور سازمان «سمت» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۲ کد : ۳۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۸۶
سازمان «سمت» با عرضه شماری از آثار خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت شرکت کرد
حضور سازمان «سمت» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در راستای تلاش مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی در معرفی «سمت» و آثار اساتید و پژوهشگران ایرانی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی سایر کشورها (خصوصاً کشورهای منطقه) و با هدف زمینه‌سازی برای انتشار این آثار در آن کشورها، 30 عنوان از آثار منتخب گروه زبان و ادبیات عربی سازمان در شصت و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت در غرفه جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمد و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

حضور «سمت» در این نمایشگاه از حیث وجود فضای مناسب برای حضور ایران در لبنان و جایگاه این کشور به عنوان مرکز نشر کتاب در جهان عرب، حائز اهمیت بوده و بستر مناسبی برای ارتباط سازمان با مراکز علمی دانشگاهی لبنان و بازارهای بین‌المللی نشر به ویژه جهان عرب ایجاد کرده است. 

در این دوره از نمایشگاه کتاب «بیروت» که پس از وقفه سه‌ ساله، از دوازدهم تا بیست و دوم اسفندماه 1400 به مدت ۱۰ روز برگزار شد، خانه کتاب و ادبیات ایران برای اولین‌بار در قالب غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران با عرضه بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب از ناشران ایرانی در حوزه‌های مختلف دین، ادبیات، ادبیات دفاع مقدس و پایداری، شعر، تاریخ، هنر، کودک و نوجوان و ... در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب «بیروت» حضور یافت.

کلید واژه ها: کتاب بیروت نمایشگاه نمایشگاه بین المللی


( ۲ )

نظر شما :