همایش «اسلام و حقوق بشر؛ حقوق کودک» در ISC نمایه شد

۰۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۹ کد : ۲۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۳۲
نخستین همایش دوسالانه «اسلام و حقوق بشر؛ حقوق کودک» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ّISC) نمایه شد.
همایش «اسلام و حقوق بشر؛ حقوق کودک» در ISC نمایه شد

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، اقدامات اجرایی و علمی جهت اخذ کد اختصاصی برای همایش «اسلام و حقوق بشر: حقوق کودک» از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) صادر شد و این همایش، با کد اختصاصی ۵۳۵۴۲-۰۰۲۱۰ در (ISC) نمایه شد.

بدین ترتیب همایش «اسلام و حقوق بشر: حقوق کودک» در فهرست همایش‌های معتبرِ پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) قرار گرفت و ازاین‌پس پژوهشگران و علاقه‌مندان برای ارسال تألیف و مقاله‌های خود و همچنین مشاهده آثار ارسال شده می‌توانند به نشانی اینترنتی https://conf.isc.ac/fa مراجعه کنند.

در همین رابطه مهدی خاقانی اصفهانی، دبیر اجرایی همایش، و عضو هیأت علمی گروه حقوق و فقه پژوهشکده «سمت» از محققان حاذق در موضوع همایش دعوت به تألیف و ارائه چکیده تفصیلی آثار خود کرد.خاقانی همچنین مهلت نهایی برای ارسال چیکیده تفضیلی مقالات را تاریخ ۱۴۰۰/۸/۲۰ اعلام کرد.

لازم به ذکر است تاریخ اعلام نتیجه داوری چکیده مقالات ۱۴۰۰/۸/۳۰ خواهد بود و در صورت پذیرش چکیده مقاله، نسخه کامل آن باید در تارنمای همایش به آدرس http://ichr۱samt.ac.ir بارگذاری شود.این همایش، به همت گروه حقوق و فقه پژوهشکده «سمت» در فرایند است و در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۵ برگزار خواهد شد.

 

کلید واژه ها: ISC مقاله


( ۹ )

نظر شما :