انتصاب دکتر سید حسن میرفخرایی به مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی

۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۴ کد : ۲۴۵ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۲۸
انتصاب دکتر سید حسن میرفخرایی به مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی

به گزارش روابط عمومی سازمان «سمت»، دکتر محمد ذبیحی رئیس سازمان «سمت» امروز دوشنبه 28 تیرماه 1400 طی حکمی دکتر سید حسن میرفخرایی را به عنوان مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی این سازمان منصوب کرد. متن حکم دکتر ذبیحی به شرح زیر است:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر سید حسن میرفخرایی ـ دام عزه‌العالی
باسلام و دعای خیر
با عنایت به تعهد، دانش و آشنایی حضرتعالی به امور بین‌الملل، از تاریخ صدور این حکم، جنابعالی به عنوان مدیر دفتر همکاریهای علمی و بین‌المللی سازمان سمت تعیین و منصوب می‌شوید. امید است با درایت کامل و تعامل سازنده با تمامی بخشهای سازمان افزون بر پیگیری امور جاری که در پرتو تلاشهای مدیران محترم، اعضاء معزز هیأت علمی و پرسنل سخت‌کوش سازمان همچنانکه در عرصه‌ی ملی حوزه علوم انسانی و اسلامی شاهد شکوفایی قابل توجهی بوده‌ایم، در عرصه‌ی بین‌الملل نیز با عنایت به تجارب ارزشمند مدیریت دانش مستطاب عالی با اجرای برنامه‌های زیر گواه رشد و تعالی سازمان باشیم.

برنامه‌ها و اهداف
1- استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و مزیت‌های مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در عرصه نشر و توسعه فعالیت سازمان.
2- توسعه و ساماندهی محصولات و منشورات سازمان در کشورهای همسایه به ویژه مراکز فارسی‌زبان افغانستان و تاجیکستان.
3- برقراری ارتباط مؤثر با نمایندگی‌های سیاسی و رایزنان فرهنگی کشور در کشورهای همسایه با هدف اجرای برنامه‌هایی چون برگزاری نمایشگاه، فروش محصولات و تقویت ارتباطات بین‌المللی سمت.
4- رصد و شناسایی اساتید و نویسندگان ایرانی برجسته کشور در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ممتاز بین‌المللی با هدف دعوت از آنها جهت ارائه طرح‌های تحقیقاتی منتهی به چاپ کتب دانشگاهی به سازمان.
5- بررسی و شناسایی نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب و انعکاس آن به مبادی ذیربط سازمان.
6- برقراری تعامل مستمر با مراکز بازاریابی کتب و منشورات چاپی و الکترونیکی با هدف عرضه و فروش کتب سازمان.
7- رصد کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی مرتبط با نشر کتب علمی و آموزشی و اطلاع‌رسانی به مبادی ذی‌ربط.
8- برقراری ارتباط مؤثر با سازمان علمی آموزشی بین‌المللی (یونسکو)، آیسکو با هدف استفاده از ظرفیت‌های آن سازمان به‌وپژه در عرصه اخذ مجوز برگزاری کرسی‌های علمی بین‌المللی برای سمت.
9- تهیه و به‌روزرسانی بروشور و کاتالوگ‌های چندزبانه با آخرین شیوه‌های بازنمایی جهت انعکاس و تعریف فعالیت‌های سازمان در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی،
10- بررسی و ارزیابی کلیه پیش‌نویس قراردادهای بین‌المللی و یا متون حقوقی بین‌الملی چند جانبه اعم از قراردادها، پروتکل‌ها، تفاهم‌نامه‌ها و اعلامیه‌ها) و ارسال نقطه‌نظرات به مبادی ذی‌ربط سازمان.
11- مطالعه و بهره‌مندی از تجربیات ناشران بین‌المللی ارزنده و موفق به منظور توسعه فعالیتهای سمت
12- تشکیل اتاق فکر مرکب از اساتید و اندیشه‌ورزان صاحب ایده‌ها و ابتکارات بدیع در عرصه نشر و عرضه آثار سازمان در عرصه‌های بین‌المللی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مجامع و نهادهای بین‌المللی برای سازمان.

دکتر محمد ذبیحی
رئیس سازمان «سمت»

کلید واژه ها: انتصابات انتصاب دکتر سید حسن میرفخرایی مدیریت همکاری های علمی و بین المللی


( ۴ )

نظر شما :