پیام تبریک سرپرست سازمان «سمت» به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی

۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۳ کد : ۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۱۸
سرپرست سازمان «سمت»، در پیامی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام خجسته را تبریک گفت.
پیام تبریک سرپرست سازمان «سمت» به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین (سمت)، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طی پیامی این ایام خجسته را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«انقلاب اسلامی ایران، تجلی اراده آهنین ملتی بزرگ و آزاده بود که با رهبری اسوه علم و اخلاق، حضرت امام خمینی (ره)، استقلال و آزادی و رهایی از سیطره ظلم را تحت حاکمیت خداوند متعال انتخاب کرد.

تحقق و استمرار انقلاب تاریخ‌ساز اسلامی، دشواری‌هایی نیز داشته است. تعدادی از پاکترین فرزندان این زادبوم، شهادت را برگزیدند و از میان ما رفتند و جنگ و تحریم‌های ظالمانه به مردم شریف ایران تحمیل شد. به رغم تمام تحدیدها و تهدیدها، انقلاب عزّتمند اسلامی با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرزند شایسته معمار کبیر آن و با پایداری و همراهی و همدلی مردم پاک‌نهاد ایران، استوار و قدرتمند به راه خود ادامه داده است؛ و اکنون در آستانه گذار از کمالِ چهل سالگی، چهلمین سالگرد این واقعه حیات‌بخش را که فصلی درخشان از شرافت و آزادگی و دین‌مداری ملت بزرگ ایران را در تاریخ به نمایش گذاشته ‌است، به هموطنان عزیز و خانواده شریف سازمان «سمت» و همه آزادگان جهان تبریک و تهنیت می‌گویم؛ و اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی مردم عزیز ایران و همکاران ارجمندم در سازمان «سمت» را از خداوند متعال خواستارم».

کلید واژه ها: دهه فجر


نظر شما :