سرپرست جدید پایگاه مقاومت بسیج کارکنان سازمان «سمت» معرفی شد

۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰ کد : ۱۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۵۲
در مراسمی با حضور مسئولان سازمان «سمت» و حسین نصیر زاده فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حکم سرپرستی پایگاه مقاومت بسیج کارکنان سازمان «سمت» به سرپرست جدید آن تحویل داده شد.
سرپرست جدید پایگاه مقاومت بسیج کارکنان سازمان «سمت» معرفی شد

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، صبح امروز در مراسمی با حضور مسئولان سازمان «سمت» و حسین نصیر زاده فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سرپرست جدید پایگاه بسیج کارکنان سازمان «سمت» منصوب شد.

در این مراسم که با سخنرانی حسین نصیر زاده فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همراه بود وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تأکید بر لزوم افزایش بصیرت برای شناسایی مسیر‌های پیش‌رو خطاب به جوانان حاضر در جلسه افزود:« حضرت امام آمده بود که با پیروزی انقلاب اسلامی شما بچه‌های مسلمان در دنیا برند آزادی خواهی، رفاه اقتصادی، حوزه اجتماعی {باشید} بعنی یک حکومت علوی بپا کنند که دنیا از این حکومت علوی الگو بگیرد. اما جریان فکری معاند که دیده بودند و می‌دانستند که اگر حکومت اسلامی بر پایه‌ی یک ایدئولوژی که کاملتر از ایدئولوژی مسیحیت است شکل بگیرد و جمهوری اسلامی  در این عرصه ورود پیدا کند تحول ویژه‌ای اتفاق خواهد افتاد آن هم  با در نظر گرفتن این که مسحیت با ایدئولوژی خود هزار سال حکومت کرده است از همان ابتدا به مخالفت با آن پرداخت.»

وی در توضیح چرایی به وقوع نپیوستن اهداف فوق گفت: «آنها چون در ایران عقبه داشتند آمدند و در بحث جریان سازی‌های فتنه‌ای ورود کردند، سال 88 یک اتفاقی افتاد که برمی‌گردد به 8 سال دفاع مقدس در آن 8 سال دفاع مقدس چه بلایی سر این ملت آوردند؟ در اولین گام دشمنان اجازه ندادند امام عزیز ما در ساختارسازی حکومت سیاسی نظام جمهوری اسلامی موفق شود فرزندان توانمند انقلابی امام را که می‌توانستند در حوزه ساختار سیاسی حکومت سازی کنند یا در حوزه اقتصادی از حوزه لیبرالیسم فاصله بگیرند و به سمت حوزه اقتصاد اسلامی پیش بروند، می‌توانست عدالت و آزادی را متناسب با جریانات انقلابی و اسلامی در جامعه آماده کنند را باشروع جنگ به صحنه دفاع  کشیدند همه توانمندان آمدند برای دفاع از انقلاب و امام و عرصه ساختار سازی خالی شد. عرصه که در 8 سال دفاع مقدس خالی شد جریان حکومت سازی نیز شروع شد و این جریان توانست هم ساختار سیاسی کشور رو بر پایه‌‌ای غیر از نگاه امام ساختار سازی کند و هم به جریان اقتصادی اجازه نداد در مسیر تحول اقتصاد اسلامی پیش برود و این‌ها به این دلیل بود که مشغله، مشغله جنگ بود و جنگ هم که تمام شد شما نکاه کنید آیا دشمن دست برداشت؟ مقام معظم رهبری می‌فرماید دشمن از جنگ سخت رفت به سمت جنگ نرم.»

نصیر زاده افزود: «آنها جنگ نرم را انجام‌دادن و هدف آن از آغاز انقلاب براندازی نظام جمهوری اسلامی است هیچ شکی در این نداشته باشید الان دیگر کشورهای مثل آمریکا با این‌که قبلاً ملاحظاتی داشتند علناً می‌گویند جمهوری اسلامی نباید باشد. سال 78 اولین جرقه بعد از جنگ نرم را در عرصه سیاسی زدند و دیدند که قابلیتی برای ایجاد شکاف وجود دارد. چون در 8 سال {دفاع مقدس} اجازه حاکمیت سازی اسلامی ندادند و چون اجازه شکل‌گیری اقتصاد اسلامی ندادند و مطالبه انقلابی مردم از امام و براندازی نظام {سابق} چیز دیگری بوده این‌ها هم آمدند حوزه فرهنگ را برجسته کردند و رسانه‌ها و توانمندی‌های خودشان را به عرصه کشیدند و سال 78 یک جرقه‌ای زدند که ببینند این‌همه هزینه‌ای که برای جنگ نرم کرده‌اند چگونه جواب می‌دهد.»

نصیر زاده با تأکید بر نقش منفی دودستگی در ایجاد یک ساختار سیاسی مورد انتظار انقلاب که اهداف آن را محقق کند حوادث سال‌های اخیر را که باعث ایجاد دودستگی در جامعه شد حاصل همین جنگ نرم دشمن دانست.

 

در پایان این مراسم متن حکم انتصاب علیرضا کهن‌سال به‌عنوان سرپرست پایگاه بسیج کارکنان سازمان «سمت» قرائت و به وی تحویل شد.

کلید واژه ها: بسیج


( ۴ )

نظر شما :