نشستِ مجازی معرفی و بررسی کتاب «اقتصاد کلان پیشرفته با رویکرد اسلامی»

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۸ کد : ۱۲۵ اخبار
تعداد بازدید:۳۹۹۱
وبینار معرفی و بررسی کتاب «اقتصاد کلان پیشرفته با رویکرد اسلامی» با حضور مجازی مؤلف کتاب در دفتر قم سازمان «سمت»، برگزار شد.
نشستِ مجازی معرفی و بررسی کتاب «اقتصاد کلان پیشرفته با رویکرد اسلامی»

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»، وبینار (نشستِ مجازی) معرفی و بررسی کتاب «اقتصاد کلان پیشرفته با رویکرد اسلامی» مطابق اعلام قبلی، در روز دوشنبه ۱۳۹۹/۲۴ ساعت ۱۷ با حضور مدیرگروه اقتصاد اسلامی و مؤلف کتاب در محل دفتر قم سازمان «مطالعه و تدوین» برگزار شد.

در این نشست که با حضور مؤلفِ کتاب، کریم اسلام لوییان استادِ اقتصاد دانشگاه شیراز، محمدرضا یوسفی شیخ رباط مدیرگروه اقتصاد اسلامی و شماری از استادان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد، مدیرگروه اقتصاد اسلامی سازمان «سمت» در خصوص ماهیت گروه اقتصاد اسلامی و کتاب «اقتصاد کلان پیشرفته با رویکرد اسلامی» که جدیدترین اثر این گروه است توضیحاتی ارائه کرد.

مؤلفِ کتاب نیز ضمن معرفی روشمند فصل‌های کتاب در قالب Power point، وجوه امتیاز و تمایز آن را نسبت به آثار مشابه برشمرد و بر ضرورتِ انجام پژوهش‌های نو در اقتصاد کلان به‌موازات تحولات جهانی این شاخه از علم اقتصاد تأکید کرد.

او همچنین با قدردانی از سازمان «سَمت» برای فراهم ساختن امکان انتشار کتاب خود یاد و خاطرهٔ اعضای فقیدِ گروه اقتصاد اسلامی، دکتر محمدنقی نظرپور و دکتر سید عباس موسویان را گرامی داشت و از حمیدرضا خادمی مدیر دفتر قم و کارشناسان این دفتر برای همراهی مؤثر در راه انتشار این کتاب تشکر کرد.

در بخشی دیگری از این وبینار حاضران پرسش‌ها و پیشنهادهای خود را در خصوص ساختار و محتوای کتاب با مؤلف همرسانی و مؤلف نیز به فراخور پاسخ‌ها و نکته‌هایی را مطرح کرد. 

آقایان دکتر عربی (عضو هیئت‌علمی گروه اقتصاد دانشگاه قم)، دکتر الهی و دکتر سجادی (اعضای هیئت‌علمی گروه اقتصاد دانشگاه مفید) نیز با بیان مضامینی انتشار کتاب «اقتصاد کلان پیشرفته با رویکرد اسلامی» را پاسخی شایسته به خلأهای موجود معرفی کردند.  

کلید واژه ها: وبینار اقتصاد کلان پیشرفته با رویکرد اسلامی


نظر شما :