همکاری مشترک سازمان «سمت» و مؤسسه کنفوسیوس دانشگاه تهران

۱۳ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۶ کد : ۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۵۴۶۴
در نشست مشترک و با حضور شهره روغنی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی سازمان «سمت» و مدیران ایرانی و چینی مؤسسه کنفوسیوس دانشگاه تهران، راه‌های آغاز همکاری‌های دوسویه بررسی شد.
همکاری مشترک سازمان «سمت» و مؤسسه کنفوسیوس دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در این دیدار، امین بذرافشان مدیر ایرانی مؤسسه کنفوسیوس دانشگاه تهران ضمن ابراز تمایل برای شروع همکاری این مؤسسه با سازمان مطالعه و تدوین (سمت)، توضیحاتی درخصوص مؤسسه کنفوسیوس و فعالیت‌های آن ارائه نمود.
طی جلسه، مایان مدیر چینی مؤسسه کنفوسیوس دانشگاه تهران نیز با ابراز خرسندی از شروع همکاری با سازمان «سمت»، ابراز امیدواری کرد که بتوانند از تجربه‌های سازمان «سمت» در زمینه نشر کتاب دانشگاهی استفاده کنند.
در ادامه، شهره روغنی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی «سمت» اعلام کرد که این سازمان تمایل دارد با مؤسسه کنفوسیوس در زمینه تدوین و چاپ کتاب درسی آموزش زبان چینی، همکاری کند.
در پایان جلسه نیز درباره زمینه‌های همکاری‌های «سمت» و مؤسسه کنفوسیوس دانشگاه تهران، بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است مؤسسه کنفوسیوس دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه یونن چین از زمستان 1387 دایر شده است و در مهرماه 1394 بعد از راه‌اندازی رشته زبان و ادبیات چینی در دانشگاه تهران، فعالیت خود را به طور جدی آغاز کرده است. این مؤسسه در همکاری مستمر در آموزش زبان و ادبیات چینی، تأمین منابع درسی مرتبط، استقرار مأموران اعزامی مؤسسه و نظارت بر کلیه فعالیت‏‌های مرتبط با مؤسسه در سطح دانشگاه تهران، اهتمام دارد.

 

 

کلید واژه ها: مؤسسه کنفوسیوس موسسه کنفوسیوس چین سازمان سمت


( ۲ )

نظر شما :