مدیر جدید امور پژوهشی و ارزشیابی «سمت» معارفه شد

۰۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۴ کد : ۴۱ اخبار
تعداد بازدید:۴۹۳۹
در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی رئیس سازمان «سمت»، زهرا ابوالحسنی چیمه، به عنوان مدیر امور پژوهشی و ارزشیابی سازمان «سمت» معارفه شد.
مدیر جدید امور پژوهشی و ارزشیابی «سمت» معارفه شد

به گزارش روابط عمومی «سمت»، مراسم تودیع و معارفه مدیر امور پژوهشی و ارزشیابی «سمت»، صبح امروز 9 مهرماه و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی رئیس سازمان «سمت»، کورش فتحی واجارگاه معاون پژوهشی و محمدرضا سعیدی معاون نظارت علمی-فنی این سازمان و کارکنان امور پژوهشی، در سالن جلسات سازمان مطالعه و تدوین (سمت) برگزار شد،

در این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محممد ذبیحی رئیس سازمان «سمت»، ضمن تقدیر از زحمات مهدی زارع بهرام‌آبادی مدیر پیشین پژوهشی این سازمان، زهرا ابوالحسنی چیمه را به عنوان مدیر جدید امور پژوهشی و ارزشیابی، منصوب کرد.
گفتنی است زهرا ابوالحسنی که از اعضای هیأت علمی پژوهشکده «سمت» است، پیش از این در سال‌های 1385 تا 1387 نیز مدیریت امور پژوهشی و ارزشیابی سازمان «سمت» را عهده‌دار بوده است. از دیگر سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به مواردی چون مدیریت گروه مطالعات کتاب درسی «سمت»، مدیریت گروه پژوهش‌های زبان پژوهشکده «سمت» و مدیریت گروه زبان‌شناسی این سازمان، اشاره کرد.

کلید واژه ها: سازمان سمت


( ۳ )

نظر شما :