تشکیل جلسه هیأت رئیسه «سمت» در اولین روز کاری سال

۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰ کد : ۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۵۶
در اولین روز کاری سال ۱۳۹۹ سیصد و نود و هفتمین جلسه هیأت رئیسه سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاها (سمت) با حضور رئیس ومعاونان این سازمان تشکیل شد.
تشکیل جلسه هیأت رئیسه «سمت» در اولین روز کاری سال

به گزارش روابط عمومی «سمت»، روز شنبه شانزدهم فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ و در اولین روز کاری سازمان «سمت» جلسه سیصد و نود و هفتمین هیأت رئیسه سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاها (سمت) با حضور رئیس ومعاونان این سازمان تشکیل شد. در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد ذبیحی رئیس سازمان «سمت» ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو خواهان اهتمام جدی‌تر مسئولان، اعضای هیأت علمی و کارکنان سازمان  در نیل به اهداف والای «سمت» شد.

ذبیحی با اشاره به شرایط ناخواسته کشور که ناشی از بروز بیماری کرونا است خواستار تداوم روند رو به رشد سازمان با رعایت تمام جنبه‌های احتیاطی بهداشتی شد.


رئیس سازمان «سمت» همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فقید دکتر احمد احمدی (طاب ثراه) بر ضرورت همدلی و همراهی جدی مسئولان سازمان در راه رسیدن به اهداف آن تأکید کرد و افزود: روند کاری کلیه واحدهای سازمان با قوّت، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و امید است که بتوان روزهای بهتر و روشن‌تری را در پیش رو داشت. 

معاونان نظارت علمی و فنی، پژوهشی و اجرایی «سمت» نیز در سخنانی بر پویایی و نشاط سازمانی، استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین، تقویت جایگاه نشر و بخصوص نشر الکترونیک، ارتقاء و بهبود جایگاه اعضای محترم هیأت علمی، عرضه آثار علمی بروز در جامعه دانشگاهی و رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان تأکید داشتند. 


در این جلسه موضوعات وارده در جلسه هیأت رئیسه طرح، و پس از بررسی مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

کلید واژه ها: هیأت رئیسه


( ۱ )

نظر شما :

Reza ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۵
درود بر شما و اعضاء هیات رئیسه