راه‌های ارتقای جایگاه پژوهش در سازمان «سمت» بررسی شد

۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۸ کد : ۶۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۲۷
نشست ارتقای جایگاه پژوهش در سازمان «سمت»، با سخنرانی کورش فتحی واجارگاه معاون پژوهشی «سمت»، محمد آریامنش معاون اجرایی، حمیدرضا خادمی رئیس پژوهشکده تحقیق و توسعه و زهرا ابوالحسنی چیمه مدیر پژوهشی این سازمان، در سالن اجتماعات برگزار شد.
راه‌های ارتقای جایگاه پژوهش در سازمان «سمت» بررسی شد

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در این نشست داخلی که با حضور اعضای هیئت علمی این سازمان برگزار شد، سخنرانان به ارائه راهکارهای پیشنهادی خود در راستای ارتقای جایگاه پژوهش در این سازمان پژوهشی پرداختند.
کورش فتحی واجارگاه، در سخنان خود، با اشاره به اینکه جلسه حاضر، در راستای تقویت بعد پژوهشی «سمت» است، گفت: «علیرغم پیشرفت‌های جدی که در «سمت» داشتیم، باید تلاش کنیم پژوهش در «سمت» اوج بگیرد و جایگاه واقعی خودش را پیدا کند».
محمد آریامنش معاون اجرای «سمت»، توجه به منابع انسانی را گام نخست ارتقای پژوهش دانست و بیان داشت: «پژوهش حاصل نوآوری و تفکر و اندیشه است و در آن، پیش از هر چیز با منابع انسانی روبرو هستیم. ما صرفاً نباید به نفت و اقلیم و معادن خود افتخار کنیم؛ بزرگترین سرمایه و افتخار این کشور، منابع انسانی ماست».
وی در ادامه، پیشنهاد راه‌اندازی جایزه کتاب «سمت» و سمینارهای علمی را نیز مطرح کرد.
حمیدرضا خادمی رئیس پژوهشکده «سمت» و زهرا ابوالحسنی چیمه مدیر پژوهشی این سازمان نیز از دیگر سخنرانان این نشست بودند که به ارائه راهکاری تخصصی در زمینه ارتقای جایگاه پژوهش در «سمت» پرداختند.
در پایان نشست نیز، با مشارکت سایر حاضران، بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مطرح شده، انجام شد.

کلید واژه ها: سازمان سمت


نظر شما :