تجلیل از کارکنان شاهد و ایثارگر سازمان «سمت» به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۲ کد : ۱۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۱۵
در مراسمی با حضور رئیس و معاونان و مدیران سازمان «سمت» از همکاران شاهد و یکی از استادان فعال انقلابی «سمت» تجلیل شد.
تجلیل از کارکنان شاهد و ایثارگر سازمان «سمت» به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط‌عمومی «سمت» در مراسمی که در روز دوشنبه بیستم بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد، از پنج نفر از کارکنان شاهد سازمان و یکی از اعضای هیئت‌علمی بازنشسته «سمت» به‌عنوان استاد فعال انقلابی تجلیل شد. در ابتدای این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد دکتر خادمی معاون پژوهشی سازمان، ضمن تقدیر از اهتمام ریاست محترم سازمان در برپایی این مراسم نظام اسلامی را مرهون فداکاری‌ها و مجاهدت‌های ایثارگران و خانواده معظم شهدا دانست.

دکتر ذبیحی رئیس سازمان «سمت» نیز در سخنان خود قدرشناسی از جان‌فشانی‌های رشادت گونه شهدای انقلاب اسلامی که با مجاهدت‌های خود الگویی برای جهانیان بوده‌اند را رمز عزت نظام اسلامی دانست.

او ابراز امیدواری کرد که همگی در عمل به وظایف خود و خدمت‌رسانی به مردم که صاحبان واقعی انقلاب اسلامی هستند بیش‌ازپیش کوشا باشیم. 


در این مراسم از خانم دکتر شهره روغنی عضو هیئت‌علمی بازنشسته پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم‌انسانی به‌عنوان استاد فعال انقلابی، خانم شیلا زرندار فرزند شهید، خانم مژگان رئیس میرزایی خواهر شهید، آقایان مسلم نوراللهی، مرتضی طلایی و حسین نادر به‌عنوان برادر شهید تجلیل به عمل آمد.
 


( ۲ )

نظر شما :