در حاشیه سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد؛

نشست همکاری‌های علمی و فرهنگی ایران و چین

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۶ کد : ۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۹۹۴
در حاشیه سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست همکاری‌های علمی و فرهنگی ایران و چین، به میزبانی سازمان «سمت»، در بخش بین‌الملل نمایشگاه، برگزار شد.
نشست همکاری‌های علمی و فرهنگی ایران و چین

به گزارش روابط عمومی «سمت»، این نشست با حضور شهره روغنی مدیر همکاری‌های علمی بین المللی سازمان «سمت»، پورمرجان مدیرکل آسیا و اقیانوسیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سایر ناشران علمی و عمومی کشور چین، برگزار شد.

روغنی در گفتگو با خبرنگار «سمت»، این جلسه را جلسه‌ای پربار دانست و گفت: «در این جلسه با اصلی‌ترین ناشران دانشگاهی حوزه علوم انسانی و غیر علوم انسانی کشور چین دیدار و گفتگو داشتیم. در همین راستا، علاوه بر معرفی سازمان «سمت»، به آنها این اطمینان را دادیم که اگر با «سمت» وارد قرارداد شوند، گویی با تمام دانشجویان و دانشگاهیان ایران در تماس و ارتباط هستند».

وی افزود: «در این نشست، از فرصت استفاده کردیم و برای عملیاتی کردن برنامه‌هایمان، تبادل اطلاعات لازم را انجام دادیم. قرار است ما چند کتاب از فهرست تبادل‌شده آثار آنها و آنها چند عنوان کتاب «سمت» را انتخاب کنند، که همکاری مشترک و تبادل علمی بین دو کشور، از این طریق آغاز شود».

گفتنی است شهره روغنی مدیر همکاری‌های علمی بین المللی سازمان «سمت» در روز پنجشنبه نیز در نشستی مشترک با عنوان «چاپ و نشر چین و ایران؛ تعامل تمدنی و اعتماد فرهنگی» به ایراد سخنرانی پرداخت.


نظر شما :